vrijdag 6 november 2015

Op mijn make-up wishlist



1. Too Faced, Sweetheart Perfect Flush Blush in Candy Glow, €28

Deze blush staat al een eindje op mijn wishlist. Ik vind de verpakking zo mooi! Onlangs kwam Too Faced ook uit met een paar nieuwe blushes maar de kleuren stonden me niet echt aan. Ofwel zouden ze te fel zijn voor mijn bleke huid ofwel te bruin. Deze kleur heeft trouwens ook een super mooie shine en geen grove glitters. Dat vind ik niet zo mooi in blushes.

2. Urban Decay, Naked2 Palette, €49,95

Ik heb al het Naked3 palette en die is echt superfijn! Maar toch wil ik graag de tweede versie proberen. De eerste versie lijkt me ook heel fijn maar als ik de twee vergelijk denk ik dat ik liever het Naked2 zou kopen. Ik heb namelijk een koele ondertoon en volgens mij staat deze beter want deze versie heeft meer taupe ondertonen terwijl het Naked1 palette meer warme, brons kleuren heeft.

3. M.A.C. , Paint Pot in Painterly, €20

Mijn oogschaduwprimer van Urban Decay raakt bijna op. En ook al is hij fijn toch vind ik dat hij best glijdt. Dat komt volgens mij door de siliconen. De paint pots worden ook vaak al primer gebruikt en die lijken me wat stroever. Als mijn primer op is koop ik waarschijnlijk een paint pot om te gebruiken als primer. M.A.C. is ook voor mij makkelijker te verkrijgen dan Urban Decay.

4. M.A.C. , lipstick in de kleur Studded Kiss, €19,50

Ik zoek al een eindje een mooie donkerrood en volgens mij is dit de perfecte kleur. Niet helderrood maar ook niet zo donker dat het echt vampy is. Sowieso weet ik dat M.A.C. lipsticks fijn zijn. Dat mag ook wel voor die prijs.

5. M.A.C. , lipstick in de kleur Kinda Sexy, €19,50

Ik zag deze lipstick op livelifegorgeous.nl en wist meteen dat ik hem wou hebben. Het is een supermooie nude kleur. Niet zo nude die lijkt alsof het je huidskleur is maar gewoon mooi nude. Bovendien is hij mat en dat lijkt me heel fijn.

6. Ciaté, Cookies & Cream, €9,95

Ik heb fases waarin ik elke dag verander van nagellak en fases waarin ik niets op mijn nagels draag. Momenteel zit ik meer in de tweede fase maar toch lijkt deze me zo mooi. Het is een lichtnude kleur en ook al heb ik best veel nagellak, ik heb er geen die lijkt op deze.

Bronnen foto's: foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5, foto 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten